måndag 28 juni 2010

Perssons Pack

Apropå att jobba på sitt förhållande så var jag och hustrun - bara jag och hustrun! - till Freluga trädgårdsscen utanför Bollnäs i går och lyssnade på Perssons pack. Det var en av de mysigaste, skönaste stunder jag haft på länge! Scenen är skithäftig, inbyggd i långsidan på en gammal loge, typ, och det var så skönt att få unna sig lyxen av att umgås bara vi två. Jag låter kanske som en gammal veckotidning från 80-talet nu, men det är så lätt att glömma bort sig själv och varandra i en tillvaro fylld av barn och saftiga kvarskatter. En stund i gröngräset med picnickorg och livemusik är en lisa för själen! Och förhållandet!

Freluga kör artister hela sommaren. Åk dit, det är ett underbart litet ställe! http://www.frelugatradgardsscen.se/

1 kommentar:

  1. Halloj! Ja, underbart är ordet! Galen idé som funkar hur bra som helst (med en scen där ute i skogen, menar jag) Åker gärna fler gånger i sommar. Hela Freluga känns väldigt idylliskt måste jag säga. Den dag vi skaffar sommarstuga, så ligger ett torp vid stranden i Freluga bra till. Finns det nån sjö där?? Fast egentligen är jag nog nöjdast precis där jag är, i vårt alldeles vanliga hus!

    SvaraRadera