söndag 10 januari 2010

"Mamma, e du tött?"

Jag är förkyld. Jag är förbannad över att än en gång ha nått finalbord på pokerklubben utan att kunna vinna. Jag har inflammation i en tå och kan knappt gå. Gårdagen var den sämsta V75-lördagen sen vi tog över butiken. Men jag sitter ändå här med ett leende på läpparna. Allt som behövdes i morse var en nyvaken Lilleman som kryper fram i sängen strax efter 06:00, hittar sin mamma i mörkret och frågar "mamma... e du tött?". Underbart! Livet leker igen och efter en timme på golvet i hans rum med Totteböcker och en brandbil som sällskap är jag fit for fight igen. Men det suger att vara förkyld...

Arbetsgivaren fick panik efter tidningssrkiverierna om vårt avtal och har kastat på mig en del arbetsuppgifter som jag också måste ta itu med. Ursäkta, men motviationen att bjuda till känns lite avlägsen just nu. Lovar att försöka hitta den igen. Sen.

1 kommentar:

  1. Hej Älskling,
    Han är helt enkelt underbar, vår son! Så klok så man tror inte sina öron ibland. Pappas pojke!
    Kram Ia

    SvaraRadera