fredag 1 januari 2010

Amerikansk skrock...

Gott nytt år till dig som inte gett upp, utan fortfarande tittar in här! Inspirationen och orken tog slut i röran av julstök, vattenskadan i köket, tjafset i tidningen om min uppgörelse och extrajobb på butiken. Men nu är den och därmed jag tillbaka! Och eftersom jag är så färgad av mina amerikanska "föräldrar" (utbytesstudent 1981-82) så tror jag på deras idé om att det du gör på nyårsdagen kommer du tat göra mycket av under året. Min amerikanska familj brukar därför aktvit se till att ägna minst några minuter åt varje aktivitet de vill pyssla mer med under året. Så jag har varit på kiosken, umgåtts med familjen, cyklat en dryg timme på motionscykeln - och så ser jag till att få in ett blogginlägg före midnatt! :o)

Köket nästan klart nu btw. Någon som vill se bilderna på denna anti vintage-skapelse med bara modernt IKEA-stuk och fyra nyanser av brunt och lite svart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar